Telefoonnummer online

Telefoonnummeronline.nl

Telefoonnummeronline.nl


Postnl.nl

Sinds 2023 is het goede nieuws dat PostNL weer telefonisch bereikbaar is! Voorheen was het telefoonnummer van de klantenservice van PostNL beschikbaar tot 2019. Destijds kon je persoonlijk contact opnemen met de klantenservice voor al je vragen over pakket- en briefzendingen.


Maar nu dus met ingang van 2023 is er wederom goed nieuws: PostNL heeft de telefonische bereikbaarheid hersteld! Je kunt nu weer telefonisch contact opnemen en al je vragen stellen. Daarnaast kun je nog steeds chatten met Robot Daan, een bericht sturen via de social media kanalen van PostNL, of bellen. Met vragen over het versturen van pakketten, brieven, kaarten, postzegels, of het ontvangen van post en pakketten kan PostNL je nu op meerdere manieren van dienst zijn.

Postnl Contact mogelijkheden

Telefoonnummer Opslaan

Klik op de link om het telefoonnummer van PostNL te zien en te bellen:

Bekijk nummer of bel PostNL
  • Facebook

    Postnl is ook via Facebook bereikbaar.

    https://www.facebook.com/PostNL

  • Twitter

    Postnl is ook via Twitter bereikbaar.

    https://twitter.com/postnl

  • Instagram

    Postnl is ook via Instagram bereikbaar.

    https://www.instagram.com/postnl

  • Telefoonnummer PostNL

    Hoe krijg ik telefonisch contact met Postnl?


    Wil je Postnl persoonlijk spreken? Klantenservice telefoonnummer van Postnl is weer beschikbaar (lokaal tarief).  Het telefoonnummer 088-xxxxxx staat bovenaan deze website. 


    Ook biedt Postnl een andere mogelijkheid waardoor u geen echte mensen meer kunt spreken maar wel met 'Robot Daan' Kom je er niet uit en heb je vragen over je pakket of zending? De digitale collega Daan helpt je verder.  

PostNL is het grootste postbedrijf en logistieke dienstverlener in Nederland. Het bedrijf heeft een lange geschiedenis die teruggaat tot de vroege 19e eeuw, en het heeft zich door de jaren heen ontwikkeld tot een veelzijdige onderneming die zich richt op post- en pakketdiensten, e-commerce en logistieke oplossingen. Oorspronkelijk bekend als de Nederlandse posterijen, heeft PostNL zich aangepast aan de veranderende behoeften van de samenleving en de opkomst van digitale communicatie. Ze zijn uitgegroeid tot een belangrijke speler in het leveren van traditionele postdiensten, maar ook in het faciliteren van e-commerce en pakketbezorging.


Een van de belangrijkste activiteiten van PostNL is het bezorgen van post, zowel brieven als pakketten. Hoewel de vraag naar traditionele postdiensten is afgenomen door de digitalisering, heeft PostNL zich aangepast door sterk in te zetten op het leveren van pakketdiensten in samenwerking met e-commercebedrijven. Ze hebben een uitgebreid netwerk van bezorgers en afhaalpunten opgezet om klanten een flexibele bezorgervaring te bieden. PostNL heeft ook geïnvesteerd in technologie en logistiek om aan de groeiende vraag naar online winkelen en pakketbezorging te voldoen. Ze bieden verschillende bezorgopties, zoals avondlevering en bezorging op afspraak, om tegemoet te komen aan de diverse behoeften van klanten.


Daarnaast heeft PostNL zich ingezet voor duurzaamheid en milieuvriendelijke initiatieven. Ze hebben stappen genomen om hun CO2-voetafdruk te verminderen en streven naar een groenere en efficiëntere logistieke operatie. Het bedrijf heeft ook internationaal zijn stempel gedrukt door het aangaan van samenwerkingen en partnerschappen met post- en logistieke bedrijven in andere landen. PostNL blijft een belangrijke rol spelen in de Nederlandse logistieke en postmarkt, waarbij ze zich aanpassen aan de veranderende behoeften van klanten en de opkomst van e-commerce omarmen.

Share by: